Kidedu Didaktická hra

KD001

Nové

Skladem

599,00 Kč

Více informací

Kidedu Můj den je originální pomůcka, která pomáhá dětem samostatně zvládnout rutinní činnosti každého dne, podněcuje fantazii a podporuje verbální vyjadřování dítěte skládáním a vyprávěním příběhů. Vychází z principů Montessori pedagogiky. Je dětskou verzí dospěláckého TO DO listu a hlavně funguje!

Vaše dítě se naučí:

  • lépe zvládat činnosti jako oblékání, mytí rukou, úklid hraček apod.
  • vytvářet orientaci v čase (ráno, poledne, večer) a časovou souslednost dějů (před, po) díky vizualizaci
  • samostatně se rozhodovat a přebírat zodpovědnost za své činnosti

Vám, milé maminky a tatínci, pomůže zvládat období dětského vzdoru. Jen si představte tu ranní pohodu, když se Vaše ratolest vzbudí, sama si zajde na záchod a dobrovolně se oblékne.

Jak to funguje:

Prohlédněte si s dítětem všechny obrázky, pojmenujte si střapatého hrdinu, řekněte si spolu, co právě dělá a pak zkuste ukázat, jak bude asi vypadat např. chlapečkův večer před spaním. Zakládejte přitom kartičky ve správném pořadí do stojánku, až budete mít večerní příběh hotový. Když Vaše dítě splní jednu z činností, vyzvěte jej, aby kartičku ze stojánku schovalo třeba do pytlíčku. Jakmile dítko pochopí princip „hry“, začne si činnosti přirozeně plánovat samo. Kromě toho kartičky slouží jako jednoduché pexeso a můžete si s nimi libovolně hrát (schovávat a hledat je po bytě, vymýšlet nové příběhy apod).

Set obsahuje

  • Sada 21 kartiček (12 činností) 4 navíc k libovolnému dokreslení (papírový karton)
  • Souprava dřevěných stojánků (3 ks, masivní dřevo, bez povrchových úprav a barev)
  • Stahovací pytlíček modrý (z bavlněné české látky)

 

Hra splňuje veškeré požadavky na bezpečnost hraček (normy EU). Je určena pro věk 3+.

Rozměry kartičky 5×7 cm, délka stojánku 30 cm. Na jeden stojánek se vejde 6 kartiček.

Pro koho jsou kartičky určeny

  • Předškolní děti a jejich rodiče
  • Učitele v mateřských školách
  • Učitele cizích jazyků pracujících s dětmi 3-10 let. (Pomáhá pojmenovat činnost v cizím jazyce, vyprávět příběh, využít časové souslednosti, učení všech časů).
  • Speciální pedagogy pracující s dětmi s různými poruchami (vývojová dysfázie, autismus, bez věkového omezení).