Řez rostlinnou buňkou

LERLER1901
Dostupnost: Skladem
725 Kč

Produkty skladem doručíme do 3 dnů

Ihned k odběru na prodejně

Dárek k nákupu nad 2000 Kč

Hodiny přírodních věd nikdy nebyly zábavnější. Rozdělte tuto rostlinnou buňku na dvě poloviny, zkoumejte řez a učte se jednotlivé části této fascinující buňky.

První polovina je označena jednotlivými částmi rostlinné buňky, zatímco druhá polovina obsahuje pouze písmena pro následné opakování a kontrolu nových informací.

Součástí balení je rovněž průvodce obsahující podrobné informace o rostlinných buňkách. Velikost buňky cca 5 x 4´´

Vhodné pro děti od 9 let

TIP: Podívejte se i na další tipy na produkty, díky nimž navedete děti snadněji k ekologickému smýšlení.

TIP: Inspirujte se i dalšími vzdělávacími hračkami pro malé i velké

Britská společnost Learning Resources byla založena v roce 1994 s cílem poskytování kvalitních výukových produktů pro školy i domácnosti. Společnost se neustále vyvíjí a tím umožňuje dětem objevovat svět prostřednictvím zkoumání a představivosti, a to především zábavnou formou.

Learning Resources uspokojuje potřeby učitelů, rodičů i dalších mentorů a to díky kvalitním produktům, vášní, s jakou produkty vytváří, a díky inspirativním myšlenkám k učení a vzdělávání se.

Věk
6 let +
LERLER1901

Britská společnost Learning Resources byla založena v roce 1994 s cílem poskytování kvalitních výukových produktů pro školy i domácnosti. Jejich záběr je velmi široký - od hraček až po vzdělávací pomůcky. Od jazyka a čísel až po biologické řezy předměty nebo mikroskopy. Společnost se neustále vyvíjí a tím umožňuje dětem objevovat svět prostřednictvím zkoumání a představivosti, a to především zábavnou formou.

No reviews